13/5/13

Όχι ένα, όχι δυο... αλλά 8 βραβεία!!




Ευχαριστώ πολύ τις φίλες
που με τίμησαν και μου χάρισαν όπως λέω και στον τίτλο 8 βραβεία για το blogοσπιτάκι μου έτσι λοιπόν και εγώ με την σειρά μου για να το παραλάβω θα πρέπει να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις και στην συνέχεια να το χαρίσω σε άλλα 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη. 


Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:

Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας
Το να μοιραστώ με όλους εσάς τις ιδέες που μου αρέσουν

Ποιο το θέμα του blog σας
Οι προτάσεις, οι ιδέες και τα δωρεάν πράγματα που μπορούμε να βρούμε για να διακοσμήσουμε και να ετοιμάσουμε μια αξέχαστη εκδήλωση (πάρτυ, βάπτιση, γάμος, γενέθλια)

Από που βρίσκεται την έμπνευση σας
Κυρίως από το internet αλλά έχω τα μάτια μου ανοιχτά για τα πάντα!

Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας
Προσπαθώ λόγο έλλειψις χρόνου αλλά δεν είναι πάντα εύκολο

Έχετε νέες ιδέες για το blog σας
Έχω πάρα πολλές ιδέες που ειλικρινά δεν ξέρω αν και πότε θα μπορέσω να τις υλοποιήσω, μάλιστα μια από αυτές που το τελευταίο διάστημα σκέφτομαι έντονα είναι να καταφέρω να δημιουργήσω ένα eshop με ιδιαίτερες προτάσεις και αντικείμενα για να κάνουμε μοναδικές τις εκδηλώσεις μας

Πόσο χρόνο αφιερώνεται στο blog σας
Δυστυχώς όχι όσο θα ήθελα....

Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε
Συνήθως οι ώρες που οι μικρές μου κοιμούνται

Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς
Ειλικρινά μου είναι πολύ δύσκολο να μιλάω για εμένα...

Ποια είναι τα χόμπι σας
Πριν αποκτήσω τις μικρές αγαπούσα πολύ τις υποβρύχιες καταδύσεις (scuba diving) ήταν ένα μικρόβιο που μου το είχε κολλήσει ο καλός μου και πολλές φορές το συνδυάζαμε με ταξίδια στο εξωτερικό όμως από τότε που οι μικρές ζουζούνες μπήκαν στην ζωή μας λατρεύω να δημιουργώ και να μαγειρεύω...

Τέλος χαρίζω το βραβείο στα παρακάτω 11 blogs και τρέχω για να τα ενημερώσω..

Yuppie Yarn Crafting 
4 Seasons with geo
eleni's design house
For my friends
idea xeiros  
INSPIRE AND create
Katerina's sewing stories
LOLIPOP 
MOMENTS
mommyinhappiness
mookies

16 σχόλια :

  1. Δώρααααααααααααααααα πολύ σ'ευχαριστώ για το βραβείο. Μόνο που με σκέφτηκες είναι τιμή μου.
    Το μπλογκοσπιτάκι σου είναι πανέμορφο και τόσο μα τόσο χρήσιμο. Έχω στείλει το link σε όλες τις non bloggers φίλες μου για να παίρνουν ιδέες για τα πάρτι των παιδιών τους.
    Συγχαρητήρια για τα δικά σου 6 βραβεία!!!! Χρωστάω ανάρτηση για 9 εγώ και τώρα με το δικό σου έγιναν 10:)
    φιλάκια πολλάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα για τα καλά σου λόγια, αλλά και εσύ τα αξίζεις τα 10 βραβεία!!

      Διαγραφή
  2. Ουααααουυυυυ βροχή απο βραβεια!!!!!! Αλλα τα αξιζεις γιατι το μπλογκ σου ειναι σαν ενα βιβλιο γεματο ομορφες και εξυπνες ιδεες, οποτε δεν ειναι τυχαίο που ειναι 6 τα βραβεια σου, πολλα πολλα μπραβο και πολλα συγχαρητηρια!!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τα χιλιάσεις τα βραβειάκια σου. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δώρα συγχαρητήρια!!!!!!
    Να τα χιλιάσεις γιατί σου αξίζουν!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ, συγχαρητήρια και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και σε ευχαριστώ για το δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Δώρα μου για τα βραβεία σου!
    Πολύ μου άρεσαν αυτά που έγραψες για σένα! Το Scuba diving είναι υπέροχο, το είχα δοκιμάσει στο ταξίδι του μέλιτος και είναι πραγματικά από τις εμπειρίες που δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω!
    Εύχομαι να καταφέρεις να φτιάξεις το eshop που θέλεις! Έχεις πολύ ωραίες ιδέες και μακάρι να τις υλοποιήσεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου, πραγματικά αν δεν έχει δοκιμάσει κάποιος να κάνει scuba diving δεν γνωρίζει την ομορφιά του και μάλιστα όταν το συνδυάζαμε με τα ταξίδια στο εξωτερικό (που λατρεύω ) ήταν ακόμα μεγαλύτερη η χαρά μου, κουβαλούσαμε βέβαια ένα σωρό πράγματα μαζί μας...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. βραβειοβροχη-ταιριαζει και στον καιρο!!!μακαρι να το κανεις το e-shop, συγχαρητηρια για ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!! Είναι πολύ όμορφο όταν κάποιος σε σκέφτεται και σου δίνει και βραβείο!!! Πραγματικά ευχαριστώ πολύ, το εκτιμώ πάρα πολύ!!! Να είσαι λοιπόν καλά και να μας δίνεις κι άλλες pretty party ideas!!!! ευχαριστώ, φιλάκια!!! (Θα κάνω σύντομα ανάρτηση με αναφορά στο βραβείο! Προς το παρόν θα το τοποθετήσω στο Blog μου!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, τι ωραία! Έξι μάζεψες? Μπράβο, μπράβο! Ευχομαι να συνεχίσεις δυναμικά το πανέμορφο blog σου και να αποκτήσεις και το "μαγαζάκι" σου σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου αλλά πιο πολύ για το υπέροχο blog σου! Εύχομαι να κάνεις το e-shop σου σύντομα γιατί πραγματικά έχεις υπέροχες προτάσεις! Το λάτρεψα το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο! Το blog σου είναι πολύ όμορφο και συγχαρητήρια και για τα δικά σου βραβεία! Τα αξίζεις!!
    Φιλιά πολλά!

    http://inspire-andcreate.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...