23/2/13

Το πρώτο μου βραβείο έφτασε!!





Καλημέρα, σήμερα θα κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα από τις γνωστές μας αναρτήσεις διότι η νέα μου φίλη Σίνα από το eimaipaidi.blogspot.gr μου έστειλε το πρώτο βραβείο και την ευχαριστώ πολύ για αυτή την τιμή!

Όμως οι κανόνες είναι κανόνες και για να μπορέσω να το παραλάβω, θα πρέπει να πω 11 άσχετα πράγματα για τον εαυτό μου, οπότε συγνώμη αν θα σας κουράσω...

  1. Μου αρέσουν πολύ τα μακρινά ταξίδια, αν και με τα 2 ζουζούνια και την οικονομική κατάσταση είναι πολύ δύσκολο πια
  2. Λατρεύω τον άντρα μου και τα παιδιά μου
  3. Μου αρέσει να δημιουργώ, αν και ο χρόνος είναι ελάχιστος
  4. Δεν χάνω την αισιοδοξία μου
  5. Έχω μεγάλη συλλογή από γραμματόσημα
  6. Μου αρέσει να κάνω εκπλήξεις και δώρα 
  7. Μου αρέσει να φροντίζω τους ανθρώπους γύρο μου
  8. Είμαι πεισματάρα και δυναμική
  9. Τρελλάινομαι για το καλοκαίρι και την θάλασσα
  10. Με στεναχωρεί η αδικία
  11. Είμαι πολύ ειλικρινής και πολλές φορές μου έχει βγει σε κακό
Αυτά λοιπόν για μένα!!

1 σχόλιο :

  1. Σου εύχομαι κι΄άλλα βραβειάκια και να είσαι πάντα χαμογελαστή και αισιόδοξη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...