29/3/13

Ένα ακόμα Βραβείο!!



Με μεγάλη χαρά έφτασε η στιγμή να παραλάβω το βραβείο που μου έδωσε η Nicky από το Come to cook και την ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανε!!


Ας απαντήσουμε λοιπόν στις 4 ερωτήσεις που ακολουθούν το βραβείο.


  • Γιατί έφτιαξα το blog
Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές το blog το δημιούργησα διότι ήθελα να μπορώ να μοιράζομαι μαζί σας όλες αυτές τις όμορφες ιδέες και δωρεάν εκτυπώσεις που βρίσκω στο διαδίκτυο. Μάλιστα χαίρομαι πολύ για την ανταπόκριση που βρήκα από όλους εσάς και που με τιμάτε με τις επισκέψεις και τα σχόλια σας!!

  • Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως
Δυστυχώς ή ευτυχώς επισκέπτομαι πάρα πολλά blogs προκειμένου να βρίσκω όμορφες και ιδιαίτερες ιδέες και προτάσεις.

  • Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα
Μου αρέσουν πολύ οι έξυπνες ιδέες, οι κατασκευές και ότι μπορεί να ομορφαίνει την καθημερινότητά μας και να χαρίζει χαμόγελα.

  • Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog
Χμμ ... ίσως δεν είναι μια αλλά πολλές!!


Με την σειρά μου δίνω και εγώ το βραβείο στα παρακάτω blogs

Μπόμπιρες εν δράσει
Captain Cook
styllia
My Lovable Baby
Elena's blog 

7 σχόλια :

  1. Συγχαρητηρια για το υπεροχο βραβειο σου σε πολλα συμφωνω μαζι σου!!!!
    Ευχαριστω πολύ πολύ που με τιμας και εμενα με αυτο το υπεροχο βραβειο θα το ποσταρω με την πρωτη ευκαιρια!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Δώρα !!!!!!Να αποκτήσεις πολλά ακόμη!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια !!! Αχ βρε συ Δώρα σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο, χαίρομαι πολύ που με σκέφτηκες.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο για το βραβείο σου Δώρα μου!
    Συνέχισε να μας γεμίζεις όμορφες ιδέες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι ομορφες ιδεες πρεπει να εκτιμωνται!!!συγχαρητηρια για το βραβειο σου-συνεχισε να μας δειχνεις τα καλυτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστω πολυ πολυ για το βραβείο! Τιμή μου :)
    Συνέχισε να μας δείχνεις τα ομορφα πράγματα που ξετρυπωνεις!
    Καλη σου ημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Το αξίζεις με τόσα όμορφα πράγματα που βρίσκεις και μας δείχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...