21/5/13

Monster High!!





Αγαπημένο θέμα της Mighty Delighty που ετοίμασε για όλους εμάς  προσκλήσεις, θήκες για cupcakes καθώς και ετικέτες για να εκτυπώσετε αυτή που ταιριάζει περισσότερο στην διακόσμησή σας!! 


Για να κατεβάσετε το αρχείο πατήστε πάνω στις φωτογραφίες ενώ μπορείτε να δείτε και ιδέες από αντίστοιχα πάρτυ









για το μικρό μέγεθος ετικέτας πατήστε εδώ, για το μεγάλο εδώ ενώ για τις
ετικέτες των μπουκαλιών πατήστε εδώ


http://catchmyparty.com
http://catchmyparty.com
http://catchmyparty.com
http://catchmyparty.com
Επίσης ολοκληρωμένο εκτυπώσιμο υλικό με αυτό το θέμα μπορείτε να βρείτε και σε προηγούμενη μου ανάρτηση εδώ


Ελπίζω να σας άρεσαν οι προτάσεις μου!!

7 σχόλια :

  1. Αν το δείξω στην κόρη μου είναι σιγουράκι το επόμενο θέμα των γεννεθλίων της! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειμαι λίγο μακριά από τα "είδωλα" των παιδιών + εφήβων, γι' αυτο δεν την ξέρω την...κυρία (monster high)..? Τα ταμπελάκια, όμως, μια χαρά μου κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πίστεψέ με πολύ πρόσφατα έμαθα για αυτή την σειρά που έχει ξετρελάνει τα κοριτσάκια, έτσι λοιπόν να σου διευκρινίσω ότι Monster High είναι το γυμνάσιο στο οποίο φοιτούν τα παιδιά των πιο διάσημων τεράτων της ιστορίας.
      Η Ντρακουλόρα, η κόρη του Κόμη Δράκουλα, η Κλοντίν, η κόρη του Λυκάνθρωπου και η Φράνκι, η κόρη του Φράνκεστάιν. Την παρέα του Monster High, συμπληρώνουν η Λαγκούνα, κόρη του Θαλασσίου Τέρατος, η οποία είναι η σέρφερ της συντροφιάς, η Κλειώ, η κόρη της Μούμιας, η Ντίβα του Monster High, και ο Ντέους, ο γιος της Μέδουσας, που είναι ο γόης του Monster High και ζευγάρι με την Κλειώ.
      Ολόκληρη διατριβή έκανα κρίμα να πάει χαμένη...΄-)
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Δώρα μήπως θα μπορούσες να μας δείξεις και ιδέες από baby shower; Πέρνα από το σπιτάκι μου να πάρεις ένα βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και θα προσπαθήσω πολύ σύντομα να αφιερώσω ανάρτηση για baby shower!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Τελεια ολα ειναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...