2/10/13

Ένα ξεχασμένο βραβείο!





Έφτασε λοιπόν η μέρα έστω και καθυστερημένα να παραλάβω και εγώ από την φίλη Γιώτα (www.4lifeidea.blogspot.gr) το βραβείο που μου χάρισε και την ευχαριστώ πολύ για την τιμή!!

Αγαπημένο μου φαγητό
δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο απλά λατρεύω τα μακαρόνια σε όλες τους τις εκδοχές...

Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους
η γκρίνια, η μιζέρια, το ψέμα, η κακία

Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα
να είναι ειλικρινείς και καλόβολοι

Με ηρεμεί
η απόλυτη ησυχία, οι κατασκευές, η βόλτα στην θάλασσα

Αγαπώ
την οικογένειά μου και τους φίλους μου

Με νευριάζει
Δεν νευριάζω εύκολα ως 'ταύρος' έχω μεγάλη και γαϊδουρινή υπομονή 

Δεν αποχωρίζομαι ποτέ
δεν νομίζω να υπάρχει κάτι....

Όταν ήμουνα μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες
ίσως να ήμουν από τις εξαιρέσεις διότι δεν χάζευα αλλά ούτε και είχα συλλογή από αφίσες


Τέλος μιας και άργησα όπως είπα να παραλάβω το βραβείο και αρκετά blog το έχουν, το αφήνω ελεύθερο να το παραλάβει όποιος θέλει!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...