12/3/14

DIY Πασχαλινό κουτί σε σχήμα αυγό για δωράκια!!



Μια καταπληκτική ιδέα από το Damask Love για το πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα χαριτωμένο κουτί σε σχήμα αυγού και να το γεμίσουμε με διάφορα καλούδια ώστε να το προσφέρουμε σαν δωράκι το Πάσχα.


Πιο εύκολη κατασκευή ειλικρινά δεν υπάρχει αρκεί να δούμε τις παρακάτω φωτογραφίες που φαίνεται βήμα βήμα η συναρμολόγησή του.










Μην ξεχνάτε ότι μπορούμε να τα διακοσμήσουμε με ότι θέλουμε και ανάλογα το στυλ του παραλήπτη!!

Τι λέτε, δεν είναι υπέροχο? 

Για παλαιότερες αναρτήσεις και ιδέες για το Πάσχα μπορείτε να δείτε και εδώ.


9 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφα όντως! Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουτάκια έβαλα και εγώ σήμερα αλλά βλέπω εσύ είσαι πιο προχωρημένη.
    Μύρισε Άνοιξη και Πάσχα!
    Είναι πολύ πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα και σίγουρα θα είναι η επιλογή μου για τα δωράκια του Πάσχα.. Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφη κατασκευή!
    Ότι πρέπει για τις μέρες που έρχονται!
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω τρελαθεί!
    Μου αρέσουν όλα τόσο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ και μάλιστα με αυτό τον τρόπο μπορούμε να δημιουργήσουμε αρκετά σχέδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφη κατασκευή και εύκολη! ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δώρα ειναι φανταστικα και με το χορταράκι μεσα και απ'εξω στολισμο, απογειώνονται.
    Σ'ευχαριστούμε πολυ πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...