2/5/14

Πάρτυ ή βάπτιση με θέμα πουλάκια!! (μέρος 1ο)




Το τελευταίο διάστημα μου έχουν ζητήσει αρκετές μαμάδες εκτυπώσιμο σετ με θέμα τα πουλάκια, μιας και είναι ένα θέμα άκρως ανοιξιάτικο που ταιριάζει σε αγόρι αλλά και σε κορίτσι. Στην σημερινή ανάρτηση θα βρείτε δυο πολύ όμορφα σετ που έχω να σας προτείνω ώστε να διαλέξετε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα!!


Για να τα αποκτήσετε πρέπει απλά να πατήστε πάνω στις φωτογραφίες προκειμένου να μεγεθυνθούν και στην συνέχεια να τις αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας. 

Το πρώτο σετ είναι από το Fazendo a Nossa Festa και το δεύτερο από το Casinha de Crianca.






















συνεχίζεται....

3 σχόλια :

  1. Καλημέρα Δώρα μόλις σε βρήκα από το μαμαδοblog,έχω πάθει πλάκα με αυτό το θέμα για παρτυ,πολύ εκλεπτυσμένο ,σικάτο ,ομορφα χρώματα και επιτέλους τόσο μα τόσο διαφορετικό !!θα το αποθηκεύσω σίγουρα!!χαίρομαι τόσο πολύ που σε αναλάλυψα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα, ότι πρέπει για το πάρτι των πρώτων του γενεθλίων! Το προσκλητήριο είναι το πρώτο σωστά? Σ'ευχαριστώ Δωράκι μου! Καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως να έφτιαχνες και ένα για τα κοριτσάκια μας!!λέω εγώ τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...